2012. november 5., hétfő

Újra Itt!


Mint láthatjátok átalakult az oldal!
Szükségesnek tartottam a változtatást, mivel szeretném elérni, hogy mind engem, mind a minket körülvevő világot kicsit (nagyon..) jobban megismerjétek, az én szemszögemből.
Az utam továbbra is az önellátás, önrendelkezés, a vidéki élet lehetőségeinek és fontosságának feltárása, eljuttatása mindazokhoz (Hozzátok!) kik úgy gondolják, valamit tenni kell annak érdekében, hogy teljes, boldog és egészséges életet élhessünk.
Fontosnak tartom, hogy csak olyan dologról írjak, amit én átéltem, megvalósítottam. Nem tisztem és nem is tartom helyesnek mások tudását közvetíteni, azt esetleg kritizálni, véleményezni! Ennek ellenére megeshet, hogy lesz olyan "Alapmű" amit egyszerűen nem lehet kihagyni, illetve kapcsolódik az aktuális témához.
A menüpontok is változtak, szeretnék egy-egy témakörről sokkal részletesebben, mélyrehatóan foglalkozni.
Célom elérni, hogy a kedves olvasó (TE) tiszta és átlátható képet kapjon arról hogy milyen lehetőségei vannak az életben. Bebizonyítom, hogy álmodozni érdemes, vágyainkat meg tudjuk valósítani. Képesek vagyunk egészségesen, boldogan, magunkról és családunkról, mások érdekeinek kiszolgálása nélkül ÉLNI.
Soraimmal, bejegyzéseimmel elsősorban azt szeretném elérni, hogy vedd fontolóra mindazt, amiről úgy gondolod, az ÉLET ÉRTELME. Miért is vagy itt? Pont most. Kik vesznek körül? Ezt az időt hogyan töltöd el?
Remélem, már most megmozdult benned sok minden ;-)
Sokat, nagyon sokat fogunk beszélni egészségről, táplálkozásról, természetről, rendről, Magyarságról.
Kérlek Benneteket, hogy észrevételeiteket, tapasztalataitokat írjátok meg ide, hisz ez a blog lényege, megismerni egymást, átadni tudásunkat, tapasztalatainkat.
Egyet viszont határozottan szeretnék kérni! Olyanra ne hivatkozzatok, hogy ez+az, ezt+azt mondat egy előadáson....Szerintem csak az visz előre, ha saját megtapasztalásainkat boncolgatjuk! Nem vagyok hajlandó politikáról, vallásról vitatkozni...mint előzőekben is írtam, csak a bizonyosság, megtapasztalás számít!
Kívánom mindnyájunknak, hogy sikerüljön együtt felépítenünk egy élhető világot!
Áldással és Szeretettel!
Mihályfia

3 megjegyzés:

  1. Adjon Isten!
    Merre vagytok pontosan?
    Hasonló elképzeléseinkkel már mi is néztünk földet a környéken...

    VálaszTörlés
  2. Adott!;-)
    Szokolya és Királyrét között, a Paphegy lábánál bontakozunk ki.
    Szeretettel várunk bármikor, előtte egyeztessünk!
    Áldás!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mihályfia!
    Ha minden jól alakul, szombaton Sólyomfalva környékén járunk majd hasonló gondolatokkal és tervekkel a fejünkben (és szívünkben), szívesen beköszönnénk hozzátok, ha ti is ott lesztek!
    Hogy tudnánk egyeztetni?

    VálaszTörlés